Skip to main
Vóór 14:00 uur besteld, morgen in huis
Beoordeeld met een 9,3
Gratis retourneren binnen 14 dagen

Garantie & Beschadiging

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren, zolang als je dat bij dat artikel mag verwachten. Het is logisch dat bijvoorbeeld een wasmachine langer mee moet gaan dan een paar schoenen. Dit geldt ook voor artikelen die je in de uitverkoop koopt. 

Fabrieksgarantie
Op sommige artikelen heb je naast wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Dit is de garantie die de fabrikant geeft aan het artikel. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Informatie over de fabrieksgarantie kun je lezen in de informatie van de fabrikant bij het artikel.

Jouw factuur of aankoopbewijs is ook meteen jouw garantiebewijs. Jouw factuur bewaren we in jouw account, bij de bestelling, zodat je deze altijd terug kunt vinden. Je ontvangt de factuur ook per e-mail.

Wij willen je er op wijzen dat wij bestellingen met zorg inpakken en overdragen aan de vervoerder. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele kleine oneffenheden in bijvoorbeeld verpakkingen.
Het komt echter helaas wel eens voor dat een artikel dusdanig beschadigd geleverd wordt, dat het niet meer goed te gebruiken is. Uiteraard kun je dan contact met ons opnemen en proberen wij het zo snel mogelijk op te lossen.
Neem dan binnen 24 uur contact met ons op per mail via contact@deprijshamer.nl, om sneller tot een oplossing te komen vragen wij je een aantal afbeeldingen van de beschadigde producten mee te sturen.

Neem binnen 24 uur contact met onze klantenservice op via contact@deprijshamer.nl of 0543-531800. Wij helpen jou graag verder!

Toevoegen aan je verlanglijstje
Om dit product toe te voegen aan je verlanglijstje dien je eerst in te loggen of een account aan te maken.