• Voor 14:00 uur besteld, morgen in huis
  • Volg ons op

Waar vind ik mijn factuur?
Wij bewaren uw facturen online in uw account. Zo kunt u een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak als u wenst. Als u heeft gekozen voor achteraf betalen via Billink, dan ontvangt u de factuur per mail zodra u de bestelling ontvangt.
Hoe betaal ik een openstaande factuur?
U kunt de factuur eenvoudig betalen met uw gekozen betaalmethode via de betaallink in de bestelbevestigingsmail. Via de link komt u bijvoorbeeld weer in de iDeal omgeving terecht. U kunt het bedrag ook overmaken naar onze rekening: NL63ABNA0420532935.
Kan ik de factuur aanpassen?
Om uw gegevens te beschermen kan een factuur niet aangepast worden zodra de bestelling is geplaatst. Is uw bestelling nog niet verzonden? Dan kunt u die annuleren en opnieuw plaatsen met een nieuw factuuradres.
Waarom krijg ik een betalingsherinnering?
Als wij na vijf dagen nog geen betaling hebben ontvangen, dan verzenden wij een betalingsherinnering.
Ik heb een brief van incassobureau gekregen
Als Billink de betaling na 3 betalingsherinneringen niet ontvangen heeft, dragen ze de invordering over aan het incassobureau. Vanaf dan hebben ze geen zicht meer op uw betaling.
Heeft u het bedrag naar onze rekening overgemaakt ipv naar Billink? Neem dan even contact met ons op.