• Voor 14:00 uur besteld, morgen in huis
  • Volg ons op

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Na het afronden van een bestelling ontvangt u direct een bestelbevestiging op de mail.
Het kan ook in uw ongewenste mail terecht zijn gekomen. Als u meer dan 15 minuten geleden besteld heeft en u heeft nog geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in uw account, neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen?
Als uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw adresgegevens wijzigen. Wij kunnen de gegevens echter niet aanpassen op de factuur.
Ik heb verkeerde artikelen besteld, wat kan ik doen?
Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u die annuleren en daarna het juiste bestellen. Neem voor de zekerheid contact met ons op, dan kijken wij samen naar een oplossing.
Als uw bestelling verzonden is, kunt u het pakket retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
Hoe bestel ik bij jullie?
In 5 eenvoudige stappen:
1. Zoek uw gewenste artikelen en plaats deze in de winkelwagen.
2. Controleer uw bestelling in de winkelwagen en klik op bestelling afronden.
3. Vul alle gegevens op de pagina in, zoals uw contac- en adresgegevens, verzending en betaalmethode.
4. Lees en accepteer de algemene voorwaarden onderaan de pagina.
5. Klik op bestelling voltooien en betaal met uw gekozen betaalmethode.
U heeft de keuze uit: handmatige overboeking, iDEAL, Direct E- Banking/Sofort Banking, Paypal, Bancontact/Mistercash en Achteraf betalen via Billink
Tips
  • U kunt zonder een account te hebben een bestelling plaatsen, maar een account aanmaken heeft zijn voordelen. U ziet bijvoorbeeld uw eerdere bestellingen overzichtelijk en kunt eenvoudiger een bestelling plaatsen.

  • Wenst u een bestelling te plaatsen voor grotere aantallen? Stuur dan een E-mail naar contact@deprijshamer.nl

  • Onjuiste, beschadigde of ontbrekende producten? Neemt u binnen 24 uur contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!