• Voor 13:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzendingen binnen Nederland vanaf 75 euro
Klantenservice


Betaalmethoden
iDeal:
Veilig en direct betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank. iDEAL is een de digitale betaalstandaard. Alle grote Nederlandse banken doen eraan mee. iDEAL staat gelijk aan digitaal pinnen: de betaling is direct van uw rekening afgeschreven en verstuurd naar onze rekening. Hierdoor wordt de levertijd niet negatief beÔnvloed. iDEAL is net zo veilig als internetbankieren.
Handmatige overboeking:
Gemakkelijk en veilig zelf het aankoopbedrag overmaken via uw eigen bank.
Maak het openstaande bedrag over naar: NL63ABNA0420532935
Vermeld uw factuurnummer bij de overschrijving.
Houdt rekening met een langere verwerkingstijd dan andere betaalmethoden (1-3 dagen).
Achteraf betalen met Billink:
Bestel nu online, betaal achteraf wat je wil houden. Betalen met Billink is heel gemakkelijk. Je bestelt en ontvangt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wil betalen met 'Billink'. Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen wat je wil houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt.†
PayPal:
PayPal is een online betaalservice waarmee u mee kunt betalen bij ons. PayPal maakt het geld direct over op de rekening van de verkoper. Via PayPal kunt u betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPal-rekening. Tegoeden op de PayPal-rekening zijn probleemloos terug te storten naar uw bank. Uw financiŽle gegevens worden nooit meegedeeld aan de verkoper. Koper en verkoper ontvangen direct na elke betaalopdracht van PayPal een bewijs van betaling in de inbox. Wanneer goederen niet geleverd worden, dan kan PayPal bemiddelen tussen de koper en de verkoper. Het is gratis om een PayPal-rekening te openen.
Mister Cash:
Mister Cash is een populair betaalsysteem in BelgiŽ. De werking hiervan is vergelijkbaar met iDeal in Nederland.
Sofort Banking:
Sofort Banking is een eenvoudig te gebruiken rechtstreekse betalingsprocedure met de hoge veiligheidsstandaard en T‹V-geteste bescherming van persoonsgegevens. Sofort Banking is gebaseerd op internetbankieren. Dit houdt in dat u de betaling verricht binnen de beveiligde omgeving van Sofort Banking.

Verzending en Levertijd
Wanneer u doordeweeks voor 13:00 uur besteld heeft u het pakket de volgende dag in huis. Met uitzondering van†feestdagen. Alle geplaatste bestellingen vanaf vrijdag 13:00 uur t/m maandag 13:00 uur worden dinsdag bij u thuis afgeleverd.†
U ontvangt direct† een bevestiging van uw bestelling. Zodra wij het pakket bij PostNL aanmelden krijgt u een Track & Trace nummer via de mail van PostNL. U kunt het dan pakket volgen.

Woont u niet in Nederland? Dan zal de verzending ongeveer 2 tot 3 werkdagen gaan duren.

Heeft u onjuiste, beschadigde of ontbrekende producten? Neem binnen 24 uur contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wij hanteren de volgende verzendkosten:
Nederland - § 5,95† Boven de §75,- gratis verzending
Duitsland - § 8,95 †††††††††
BelgiŽ - § 8,95

Wij verzenden naar onder andere: Duitsland, BelgiŽ, Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Spanje, Hongarije, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, ItaliŽ, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Polen, Portugal en TsjechiŽ.
Bekijk de kosten voor alle landen binnen Europa in de winkelwagenpagina.†

Retourneren of Ruilen

Het is mogelijk om een product te retourneren tot 30 dagen na ontvangst. Lees hieronder meer over het retourneren volgens onze algemene voorwaarden. Neem voor het terugsturen van de producten telefonisch of per e-mail contact met ons op. Graag vernemen we ook de reden van het retour sturen, dit stelt ons in staat om de producten en onze service te verbeteren. Wij stellen uw mening op prijs! Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk (binnen 1 a 2 werkdagen) van informatie voorzien.

U heeft een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het†moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping onderaan deze pagina.†

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

* Bij kleding en schoenen moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten (indien mogelijk) en het mag niet gedragen zijn.

Het retouradres is:
De Prijshamer
Kottenseweg 90
7101JS Winterswijk

Bestelling annuleren
U kunt uw bestelling annuleren zolang het nog niet is verzonden. De bestelling is verzonden zodra u een track en trace code ontvangt van PostNL. Neem telefonisch contact op of stuur een e-mail naar info@deprijshamer.nl om uw bestelling te annuleren. Binnen enkele dagen krijgt u het complete bedrag teruggestort.†

Bestelling geannuleerd door De Prijshamer
Heeft u een e-mail ontvangen dat uw bestelling is geannuleerd? In de meeste gevallen is de reden dat er betaling is ontvangen binnen 10 dagen. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.†

Klachten en Geschillen
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan je doen door te bellen naar 0543-531800, het contactformulier op onze website in te vullen of te mailen naar info@deprijshamer.nl. Onze medewerkers †zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dat kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan staat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.

Ricoidee